Meny
 
 
onsdag 6 sep - 08.00 til 10.00

Næringslivsfrokost: Biometriske data – Ny teknologi som påvirker fremtidens digitale markedsføring

Medlem / Ikke medlem
kr 0,00 / kr 450,00
Sted
Adecco, Bassengbakken 4
Påmeldingsfrist
05.09.2017 08.00

Apples CEO, Tim Cook, uttalte nylig at; ”det er bare et tidsspørsmål før biometriske data sitter i førersetet for de fleste teknologier”. NiT, i samarbeid med Adecco, inviterer til næringslivsfrokost med fokus på fremtidens markedsføring.


Hvordan vil biometriske data påvirke hverdagen for fremtidige markedsførere? Freddy Aursø har lang internasjonal erfaring innen digital markedsføring og har i tillegg bakgrunn som medisinteknisk ingeniør. I dette foredraget vil vi se nærmere på ny wearable teknologi og hvilken betydning denne nye teknologien har å si for måten vi jobber med digital markedsføring på i fremtiden.

Les mer om mulighetene knyttet til biometriske data her.

Lighthouse8 ble grunnlagt i Sydney i 2012. Selskapet spesialiserer seg innen algoritme- og teknologiutvikling innen digital markedsføring og har i dag kontorer i Sydney, Singapore, London og Trondheim. Selskapet har vokst betydelig de siste årene og jobber med flere ledende internasjonale selskaper for a videreutvikle deres markedskanaler og digitale synlighet.

Møtet er gratis for NiT-medlemmer og kunder av Adecco (husk å krysse av ved påmelding).

Politikere og ansatte i offentlig sektor vil få medlemspris ved deltagelse på våre møter



Henter møter...