Hvordan vil biometriske data påvirke hverdagen for fremtidige markedsførere? Freddy Aursø har lang internasjonal erfaring innen digital markedsføring og har i tillegg bakgrunn som medisinteknisk ingeniør. I dette foredraget vil vi se nærmere på ny wearable teknologi og hvilken betydning denne nye teknologien har å si for måten vi jobber med digital markedsføring på i fremtiden.
Les mer om mulighetene knyttet til biometriske data her.
Lighthouse8 ble grunnlagt i Sydney i 2012. Selskapet spesialiserer seg innen algoritme- og teknologiutvikling innen digital markedsføring og har i dag kontorer i Sydney, Singapore, London og Trondheim. Selskapet har vokst betydelig de siste årene og jobber med flere ledende internasjonale selskaper for a videreutvikle deres markedskanaler og digitale synlighet.
Møtet er gratis for NiT-medlemmer og kunder av Adecco (husk å krysse av ved påmelding).
Politikere og ansatte i offentlig sektor vil få medlemspris ved deltagelse på våre møter