Meny
 
 

Norgesmestre i kundeopplevelse

Pensjons- og forsikringsselskapet KLP får høy score på de fleste drivere for god kundeopplevelse. De har de mest lojale kundene og markerer seg som en soleklar ener på pilaren "integritet" – også i internasjonal sammenheng.

Resultatene fra KPMGs omfattende markedsundersøkelse, Customer Experience Excellence Analysis 2018, gir et god bilde av hva skal til for å vinne norske forbrukeres hjerter og få lojale kunder gjennom ekstraordinære kundeopplevelser. Dette i en tid hvor digitalisering og nye forretningsmodeller endrer bransjer, behov og kjøpsatferd – og skaper skyhøye forventninger. Kundeopplevelse har blitt en sterk differensiator og vekstdriver i de fleste bransjer.   

Undersøkelsen gir god innsikt i DNAet til de selskapene som gjør det aller best og deres suksessoppskrift. KPMGs analyser ser på hvordan de presterer innenfor seks sentrale drivere som sammen utgjør den totale kundeopplevelsen: Personalisering, integritet, tid og innsats, forventninger, problemløsning og empati.

Les mer ved å trykke på følgende link:
https://kundeopplevelse.kpmg.no/

 


Henter møter...