Meny
 
 
torsdag 23 mar - 09.30 til 15.00

Omdømme 2023 - I gode og onde dager

Medlem / Ikke medlem
kr 975,00 / kr 1 950,00
Sted
Prinsen kinosenter, sal 5 EPIQ
Påmeldingsfrist
22.03.2023 08.30

Hva gjør du hvis markedet ditt snus på hodet, og du står i fare for å bli irrelevant? Hva skal til for å bygge en merkevare for en hel region? Hvordan er partienes omdømme foran valget til høsten? Hva er de siste trendene innen omdømme og kommunikasjon? Omdømme 2023 samler et stjerneteam med innledere for å svare på og diskutere disse spørsmålene og mange flere.

 

 

Marianne Danielsen, Marianne Danielsen er opptatt av at vi alle må forstå den gjensidige avhengigheten mellom strategi, kultur og kommunikasjon. Det er i møter mellom oss mennesker at adferd, kultur og omdømme oppstår. Marianne gir deg inspirasjon, samt noen tips & triks for bevisstgjøring.

Stig Tore Laugen, kommunikasjonsdirektør i ANEO, forteller hvordan ANEO som organisasjon tenker og jobber strategisk rundt kommunikasjon og omdømmebygging i en situasjon med motstand og konflikt mot utbygging av vindkraft.

Jens Storli gir et innblikk i omdømmearbeidet i den tidlige fasen av den internasjonale matsatsingen i Trøndelag.

Siv Sandvik, politisk redaktør i Adresseavisen, og lokalpolitikerne Erling Moe (V) og Jørn Arve Flått (Ap) tar et høyt blikk på norsk politisk virkelighet foran lokalvalget til høsten. Hvordan står det til med tillit og troverdighet nasjonalt og lokalt?

Arild Kalkvik, styreleder i Film & Kino, og adm dir. ved Trondheim kino, forteller om hvordan strømmetjenestenes inntog påvirker kinoens omdømme, og hva bransjen og Trondheim kino gjør for å holde seg relevant. 

Kristine Berntsen Foss, avdelingsleder i Kantega, forteller om hvordan IT-konsulentselskapet Kantega jobber med å tiltrekke seg talenter og erfarne spesialister i et sterkt konkurransepreget marked

Tore Bjørseth Berdal og Stian Moursund fra Rosenborg Ballklub forteller om Rosenborgs merkevarereise og hvordan klubben jobber strategisk med å bygge omdømme.

Arnaud Fontaine, Marketing and Communications Manager i Posten Moderne, forteller hvordan man bygger omdømme for en framtidig institusjon, og som allerede tiltrekker seg mye oppmerksomhet. Hvordan forvalter og videreutvikler man en langvarig drøm, og bygger en merkevare som skal bli like kjent på Nardo, i Oslo eller i London?

 

 

På Omdømme 2023 vil du også få muligheten til å knytte nye bekjentskap og nettverk med bransjekolleger.

Omdømme 2023 er et samarbeid mellom Næringsforeningen i Trondheimsregionen, Trondheim markedsforening og Kommunikasjonsforeningen i Trøndelag. Medlemmer i disse foreningene får medlemspris.

 

Program:

Kaffe og mingling fra kl 9:30. Programmet begynner kl 10:00.

Velkommen
Berit Rian, adm. dir. i Næringsforeningen i Trondheimsregionen

Trondheim kino – mot strømmen
Arild Kalkvik, adm. dir. i Trondheim kino og styreleder i Film og Kino

Panel: Tillit og troverdighet i politikken
Siv Sandvik, politisk redaktør i Adresseavisen
Erling Moe (V)
Jørn Arve Flått (AP)
Samtalen ledes av Elisabeth Farstad, styremedlem i Kommunikasjonsforeningen

 

Pause

 

Den internasjonale matsatsingens tidlige fase
Jens Storli, tidligere kongress- og arrangementssjef i Visit Trondheim

Vindkraft – not in my backyard
Stig Tore Laugen, kommunikasjonsdirektør i ANEO

 

Lunsj

 

Ditt omdømme er dynamisk, det skapes av det du sier og det du gjør
Marianne Danielsen, Inventas

Rosenborg - merkevarens identitet og betydning
Tore Bjørseth Berdal, daglig leder i Rosenborg Ballklub
Stian Moursund, salgs- og markedssjef i Rosenborg Ballklub

 

Pause

 

NM-sølv i Employer Branding og tips om 1000 kandidater
Kristine Berntsen Foss, avdelingsleder i Kantega

Posten Moderne – en trøndersk kulturinstitusjon i verdensklasse
Arnaud Fontaine, Markeds- og kommunikasjonsansvarlig i Posten Moderne

Oppsummering

Konferansier: Mats Muri Løberg, styreleder i Trondheim Markedsforening

 

Politikere og ansatte i offentlig sektor vil få medlemspris ved deltagelse på våre møter



Henter møter...