-
Aktuelt
- Publikasjoner
- Nyheter
- NiT i media
- Medlemsnytt
- Næringspolitikk
- Internasjonalt
- Fagråd
-
Medlemskap
- Medlemsskap i NiT
- Medlemsbedrifter
- Møteplassen
- Trondheim Opportunity
- Prosjekter
- Styrekandidatlisten
- Om NiT
Med telefon som arbeidsverktøy
Er du venn med jobbtelefonen din? Vil du bli bedre på å ringe kunder og følge opp prospekter? Innlegget omhandler persontyper og håndtering av disse over telefon. Samtaleteknikk og oppbygging av telefonsamtalen – møtebooking og innvendingshåndtering. I en tid preget av kort kommunikasjon via sms, snap og mail – har den gode samtalen fått en enda viktigere betydning. Det starter ofte med en telefon. Dialog og tillit for økte salgsresultater er nøkkelord i dette innlegget.
v/Kristoffer Møller Rørvik, Consort AS
En oppskrift på det optimale salgsmøtet
Salgstrening kan være så mangt, og det er ofte så overveldende at det er krevende å velge hvilke tiltak man skal iverksette. Dette foredraget skal gi noen føringer for hvordan man kan strukturere tiltaksområdene innen salgstrening, og samtidig gi en oppskrift på hvordan man som selger kan strukturere og styre et godt salgsmøte.
v/Alexander R. Reitan, Antigruff
The human factor
"The human factor" betegner våre prinsipper om at det er den menneskelige ressursen i bedriften som er den mest verdifulle. Menneskene skaper kulturen som kjennetegner bedriften og setter standarden for hvordan bedriften oppfattes av kunder, leverandører og samarbeidspartnere.
v/ Rune Zahl Gerhardsen, Certes Norge AS
Konferansen avsluttes med lunsj!
Politikere og ansatte i offentlig sektor vil få medlemspris ved deltagelse på våre møter